Como desenvolvedor o seu rol máis habitual é o de Diseño de sonido. Participou en un videoxogo galego, entre os máis recentes subROV : Underwater Discoveries (sqr3Lab, 2022), onde foi Desarrollador, e Glest (Martiño Figueroa, 2004), onde foi Música. Tamén tomou parte en videoxogos galegos como Wanted: Weapons of Fate (GRIN Barcelona, 2009), onde foi Diseño de sonido. Ademáis, interviu en dous videoxogos creados fóra de España, Kinect: Disneyland Adventures (Microsoft Game Studios, 2011), onde foi Diseño de sonido, e Kinectimals (Microsoft Game Studios, 2010), onde tamén foi Diseño de sonido.
Podes saber máis sobre José Luis González Castro a través da súas redes sociais Web, ou LinkedIn.
Esta biografía foi xerada automaticamente por DeVuego a partir da información almacenada na súa base de datos, polo que pode ser incompleta ou conter erros.
Kinect: Disneyland Adventures | 2011 | Microsoft Game Studios | Diseño de sonido |
Kinectimals | 2010 | Microsoft Game Studios | Diseño de sonido |